Main Forum PvE PvP Guides AddOns Lore Gallery

עכשיו 11 דצמבר 2017, 17:00

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות


החיפוש הניב 6 תוצאות

מחבר הודעה

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Re: הסיפור שלי לתחרות!!!
פורסם: 28 ינואר 2011, 06:58 

תאמין לי אנימור, אתה מכין אותם כבר לטירונות.

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: בני לומד לשחק WoW!
פורסם: 16 אוקטובר 2010, 12:04 

זה למה לא מערבבים אלכוהול.
phpBB [video]


גילוי נאות:
הסרטון הוא דיבוב בעברית לסרטונו של wowcendor, להלן קישור לסרטון המקורי:
http://www.youtube.com/watch?v=bgnMpOU1LNQ

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Re: DK
פורסם: 10 אוגוסט 2010, 18:13 

אני חושב שזה מאוד תלוי על איזה בילד אתה הולך, ואיזה תפקיד , זאת אומרת אתה משחק טנק או די פי אס ?

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 03 אוגוסט 2010, 22:26 

צייד
הצייד הוא דמות המבוססת על גרימת נזק ממרחק. עיקר תפקידו של הצייד בקבוצה הוא גרימת נזק, והרבה ממנו. לצייד יכולת לאלף בעלי חיים, אשר מסייעים לו בגרימת נזק לאויביו. הבנה עמוקה בתרבות הצייד מעשירה את הצייד ביכולת להטמין שלל מלכודות שגורמות נזק, מאיטות ואפילו מקפיאות את האויבים שלו. בזכות המלכודות, בעלי החיים ושאר יכולותיו, מסוגל הצייד להתמודד עם מספר אויבים בו זמנית תוך שהוא מסיח את דעתן של מטרות אויב או מבטל לחלוטין את היכולות ההתקפיות של חלק מהאויבים שלו. הצייד צורך מאנה כדי להשתמש ביכולות שלו. הטווח הגדול הוא יתרון גדול הן בקבוצה והן במשחק יחיד, והן הופכות את הצייד ליעיל מאוד בביצוע משימות.
יתרונותיו של הצייד:

יכול לאלף חיות שיעשו נזק וכן יסיחו את דעתם של אויבים.
יכול לגרום נזק רב מטווח רחוק.
שילוב יכולות מאפשר לחימה במספר אויבים בו זמנית.
חסרונותיו של הצייד:

אין לו הרבה יכולות קפא"פ.
לא מסוגל לרפא את עצמו או את שאר חברי קבוצה.
יש לו "שטח מת" שבו המטרה קרובה מדי להשתמש בנשק לטווח ארוך, אבל רחוקה מדי בכדי להשתמש בקפא"פ.

תחומי כשרונות הצייד:
Beast mastery (שליטה בבעלי חיים) - התמחות בחיות, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את החיה של הצייד, ומקנים יכולות חדשות להפוך את החיה שברשותכם למפלצת שעוזרת לכם להפיל כל יריב.
Marksmanship (צליפה) - התמחות בטווח, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את הנזק שהציד עושה עם נשקי הטווח שלו, ומקנה לו יכולות חדשות הן כדי לגרום נזק והן כדי להרחיק או להתרחק מאויבים שהתקרבו יותר מדי.
Survival (הישרדות) - שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את המלכודות שיש ברשות הצייד, ומאפשרות משחק של תמרון בין סוגי הלחימה השונים של הצייד.

לוחם
הלוחם הוא דמות בעלת שתי דרכי משחק, גרימת נזק וספיגת נזק. הלוחם מתמקד בקפא"פ ואין לו יכולות חזקות לטווח, אבל בקרב הקרוב הוא בהחלט מומחה. דרך משחק אחת היא ספיגת נזק: לשחק בתור לוחם המומחה בהגנה, המשתמש במגן וביכולות שמפחיתות את כמות הנזק שהוא מקבל באופן משמעותי. תפקידו למקד את האויבים בו, ובכך לאפשר לשחקנים אחרים, עמידים פחות, לעשות את מירב הנזק שהם יכולים. דרך משחק שניה היא גרימת נזק: שימוש בנשק דו-ידני או שני כלי נשק חד-ידניים ויכולות קפא"פ מגוונות בכדי לגרום נזק רב לאויב המעז להיכנס עם הלוחם לקרב קרוב. הלוחם צורך רייג' כדי להשתמש ביכולות שלו, אותו הוא משיג באמצעות גרימת נזק וספיגת נזק, ובאמצעות מספר יכולות בודדות המאפשרות להשיג רייג'.
יתרונותיו של הלוחם :

יכול ללמוד להשתמש בכל סוגי הנשק והשריון, פרט למטה (staff).
כמות חיים גדולה מאד.
מגוון יכולות מעולות לקפא"פ.
יכול להכריח מטרות אויב להתקיף את הלוחם ולא שחקנים אחרים.

חסרונותיו של הלוחם:

אין אפשרות לרפא את עצמו או שחקנים אחרים.
יכולות טווח מוגבלות ביותר.
יכולת מוגבלת לחזק חברי קבוצה אחרים

תחומי כשרונות הלוחם:
Arms (כלי נשק) – התמחות בנשק דו-ידני, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשלב מכות חזקות ואיטיות עם השפעות דימום בכדי ליצור לוחם המכה בחוזקה ומשאיר סימן.
Fury (זעם) – התמחות בכלי נשק חד-ידניים, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשלב שני כלי נשק בו זמנית בכדי ליצור לוחם המכה מהר, ובנקודות חלשות.
Protection (הגנה) – התמחות בהגנה, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את תפוקת השריון של הלוחם, וכן מקנים יכולות המאשפרות ללוחם לספוג פחות נזק ולאויב לספוג יותר.

רוג (נוכל)
הרוג הנו דמות המבוססת על גרימת נזק בדרכי מרמה, ובאמתחתו מספר דרכים לעשות זאת.
הרוג מסוגל להסתתר ולנוע בגניבה בצללים, ובכך להיות זה שיוזם את הקרב מהנקודה הנוחה לו. הרוג מתמחה בשילובים של יכולות על מנת לגרום לנזק, וככל שהשילוב רחב יותר, כמות הנזק גדולה יותר. הרוג יכול להשתמש בסכינים ונשקי ידיים כדי לפגוע באויב שלו בנקודות תורפה ולהנחית מכה התחלתית חזקה מאד. כמו כן הוא יכול להשתמש בנשקי קפא"פ איטיים יותר כגון מקבות וחרבות, כדי להכות את האויב בנקודות שינטרלו אותו ולא יתנו לא להתנגד בזמן שהרוג כותש אותו עד דק. הרוג צורך אנרגיה כדי להשתמש ביכולות שלו.
יתרונותיו של הרוג:

יכולת ההתגנבות שלו מאפשרת לו להגיע למקומות מסוימים הרבה יותר בקלות, ולבחור את הקרבות המתאימים לן.
יכול לרקוח רעלים, ולמשוח את כלי הנשק שלו ברעלים אלו.
פוטנציאל נזק קפא"פ גדול מאד.
יכול לפרוץ מנעולים.
יעיל מאד בבריחה מקרבות לא רצויים.

חסרונותיו של הרוג:

אין לו אפשרות לרפא את עצמו או שחקנים אחרים.
מוגבל באיכות השריון שהוא יכול ללבוש לעור ובד.
אין אפשרות לחזק חברי קבוצה אחרים.

תחומי כשרונות הרוג:
Assassination (התנקשות) – התמחות במכות בנקודות תורפה, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשפר את יכולת הרוג להנחית כמות הרסנית של נזק על האויב, במכה אחת. רוב היכולות בתחום זה מוגבלות לשימוש בסכינים ונשקי ידיים.
Combat (קרב) – התמחות בקפא"פ, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את יכולות הקפא"פ של הרוג, וכן את ההתמחות עם נשקי קפא"פ כגון חרב ופטיש.
Subtlety (חריפות/עדינות) - התמחות בהתגנבות, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשפר את יכולות ההתגנבות של הרוג, ולמנוע ממנו להיחשף כשאיננו מעוניין בכך.

פלאדין
הפלאדין הוא לוחם קודש, המשלב יכולות לחימה חזקות עם קסמים. הפלאדין הוא הדמות האידיאלית לקבוצה, שכן הוא מסוגל למלא שלושה תפקידים שונים:גרימת נזק, ספיגת נזק וריפוי. לפלאדין מגוון קסמים המחזקים אותו ואת חבריו לקבוצה ובנוסף יש לו גם קסמי מרפא המסוגלים לאחות פצעים ולסלק השפעות שליליות. המגוון הרחב של כלי נשק ויכולות של הפלאדין מעניק לו יתרון גדול בקרב, בייחוד כשהוא לבדו, שכן הוא מסוגל גם לעשות נזק, גם לספוג נזק וגם לרפא, כלומר הוא נהנה מכל העולומות. הפלאדין צורך מאנה כדי להשתמש ביכולות שלו.
יתרונותיו של הפלאדין:

יכול ללבוש את כל סוגי השריון, ולהשתמש במגוון רחב מאד של כלי נשק.
יכול לרפא שחקנים אחרים, וכן להחיות אותם אם מתו בתום הקרב.
יכול להטיל קסמים המחזקים את עצמו ואת חבריו לקבוצה.
יכול להקריב את עצמו ולמנוע מחבר קבוצה אחר למות, ובכך למנוע את התבוסה של כל הקבוצה.
יכול לזמן סוס רכיבה מיוחד לפלאדינים, ואין לו צורך לקנות את בהמת הרכיבה של הגזע שלו.

חסרונותיו של הפלאדין:

תלוי במאנה לשימוש ביכולות ההתקפיות וההגנתיות שלו.
אין לו כמעט יכולות לטווח רחוק, ולכן מחוייב בקרב קפא"פ.
מוגבל יחסית במספר היכולות למשיכת תשומת הלב של האויבים אליו.

תחומי כשרונות הפלאדין:
Protection (הגנה) – התמחות בהגנה. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את היכולות של הפלאדין בספיגת נזק. כמו כן, מאפשרות לו היכולות להשתמש בקסמים המחזקים אותו ומשלבים את המגן שלו בקרב.
Retribution (תגמול) – התמחות בהתקפיות, שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את יכולות הקפא"פ של הפלאדין, ומאפשרות שימוש במגוון יכולות הגורמות נזק לאיובים.
Holy (קודש) – התמחות בקסמי קודש. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את הקסמים של הפלאדין, בעיקרם קסמי מרפא והגנה.

קוסם
הקוסם הוא דמות חזקה ביותר, המשלבת את יסודות הטבע וכוח קסם אימתני בכדי להמטיר עולם של כאב על האויבים שלו. מגוון רחב ביותר של קסמים מאפשר לקוסם לבחור בדיוק את סוג הנזק שהוא רוצה לגרום לאויב שלו, ובכך למצות את המירב מהיכולת שלו. ברשותו גם מספר קסמים המנטרלים אויבים, ובכך הוא מסוגל להשתלט על מספר אויבים בו זמנית, למרות שבריריותו. קסמים רחבי השפעה מאפשרים לקוסם גם לעשות נזק רב למספר אויבים בו זמנית. לקוסם גם קסמים המקלים עליו מחוץ לקרב, כמו טלפורט, קסם המשגר את הקוסם ואת חבריו לאחת מערי הבירה של הסיעה שלו. הקוסם צורך מאנה כדי להשתמש ביכולות שלו.
יתרונותיו של הקוסם:

יעיל בגרימת נזק רב.
יעיל בהתחמקות מאויבים ומלכודות.
חזק בלגרום נזק ממרחק.
יכול לשגר את עצמו ואת חבריו לערים גדולות בעולם.
יכולת מעולה לשליטה באויבים.

חסרונותיו של הקוסם:

מוגבל ללבישת שריון מסוג בד, שהוא השריון הנחות ביותר.
יכולות קפא"פ אפסיות, וכמות חיים קטנה ביותר.
אין לו יכולת לרפא את עצמו או שחקנים אחרים.

תחומי כשרונות הקוסם:
Fire (אש) – שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק ולשפר את קסמי האש של הקוסם, וכמו כן לאפשר שימוש במגוון קסמי אש ייחודיים.
Frost (כפור) – שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק ולשפר את קסמי הכפור של הקוסם, וכמו כן לאפשר שימוש במגוון קסמי כפור ייחודיים.
Arcane (קסם מסתורי) – שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק ולשפר את יכולות הקסם המסתורי של הקוסם, וכן לאפשר שימוש במגוון יכולות קסם מסתורי ייחודיים.

הכהן - פריסט
הכהן ניצב בפני אתגר גדול, האם לחיות חיים של וויתור עצמי ולשרת את הקדושה, או להיכנע לשחיתות ולעבור לצד האפל. כהן יכול לבחור בין שלוש דרכי משחק: התמקדות בקסמי הגנה חזקים במיוחד, ובכך להתמחות בהגנה וריפוי של מטרה יחידה, התמקדות בקסמי מרפא חזקים ובכך להתמחות בריפוי של מספר רב של שחקנים, והתמקדות בקסמי אופל, ובכך להמית את אויביו בעזרת מגיפות וקללות נוראיות. היכולות המנוגדות אמנם לא מבטלות אחת את השניה לחלוטין, אבל ככל שמתקדם הכהן בדרך אחת, שאר הדרכים הופכות לפחות יעילות. המגוון הכה רחב של תפקידים שיכול למלא כהן, הופכות אותו לנחשק ביותר בקרב כל קבוצה. לא משנה באיזו דרך הוא בוחר, יש ברשותו קסמים המחזקים מאד את שאר חברי הקבוצה. הכהן צורך מאנה כדי להשתמש בקסמים שלו.
יתרונותיו של הכהן:

יכול לרפא שחקנים אחרים.
יכול להחיות שחקנים אחרים בתום הקרב.
יכול להטיל קסמי מגן על שחקנים אחרים ועל עצמו, ולמנוע מהם לקבל נזק.
בעל קסמים המחזקים בצורה משמעותית את שאר חברי הקבוצה.
יכול להטיל קסמים המנטרלים איובים מסויימים.
יכול להטיל גם קסמי אופל וגם קסמי קודש.
מוצלח מאוד נגד שחקנים אחרים (למשל בארינה) כמרפא וגורם נזק בו"ז

חסרונותיו של הכהן:

מוגבל לשימוש בלבוש מסוג בד בלבד, הוא סוג השריון הנחות ביותר.
יכולות קפא"פ אפסיות וכמות חיים נמוכה ביותר.

תחומי כשרונות הכהן:
Discipline (מרות) – התמחות בקסמי הגנה. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את קסמי ההגנה שיש לכהן, וכן משפרות את יכולות הכהן לרפא מטרות יחיד.
Holy (קודש) – שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את קסמי המרפא של הכהן, המיועדים למספר רב של חברי קבוצה.
Shadow (אופל) – שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את קסמי האופל של הכהן, וכן לאפשר מגוון רחב של קסמים ויכולות התקפיות חדשות.

שאמאן (כהן הרוחות)
שאמאן הנו "כהן הרוחות". בשילוב עם הכשרונות שלו, יכול השאמאן להגיע לביצועים מעולים בכל תפקיד אותו יבחר למלא: קסמי מרפא, קסמי התקפה, יכולות קפא"פ נרחבות ושימוש בטוטמים המחזקים אינספור תכונות. כל אלא מאפשרים לשאמאן להיות כל מה שרק עולה בראשו. לשאמאן מספר יכולות המקלות עליו מחוץ לקרב, כגון שינוי צורה לרוח-זאב או הליכה על המים, יכולות שמאפשרות לו לחסוך זמן יקר בתנועה.
השאמאן צורך מאנה כדי להשתמש ביכולות שלו.
יתרונותיו של השאמאן:

יכול לרפא שחקנים אחרים.
יכול להחיות שחקנים אחרים בתום הקרב.
שימוש במגוון קסמי התקפה מידיים, כלומר ללא זמן הטלה.
יכול להשתמש במגוון רחב של טוטמים המחזקים תכונות, מחלישים את האויב, מעכבים אותו או גורמים לו נזק.

חסרונותיו של השאמאן:

הטוטמים שלו מחזקים את חברי הקבוצה רק אם הם קרובים אליו.
רוב הטוטאמים אינם עמידים ונהרסים מהר עם מתקיפים אותם ישירות.
תלות גבוהה במאנה הן בהתקפיות והן בשרידות.

תחומי כשרונות השאמאן:
Elemental (של היסודות) – התמחות בקסמי התקפה מטווח רחוק. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את הקסמים ההתקפיים של השאמאן, וכן לאפשר שימוש במספר קסמים ויכולות חדשים.
Enhancement (העצמה) – התמחות בקפא"פ. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את יכולות הקפא"פ של השאמאן, וכן את הקסמים ההתקפיים הזוטרים יותר.
Nature (טבע) – התמחות בקסמי מרפא. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לחזק את יכולות הריפוי של השאמאן, ומאפשרים שימוש ביכולות המקלות על הטלת קסמי מרפא.

Warlock - מכשף
המכשף מטיל קללות נוראיות, משתמש בקסמים טפיליים על מנת לחזק את עצמו על חשבון האויב, מזמן שדים העשויים ללא חטא ומשתמש בכוח האופל והאבדון בכדי להמית אפילו את האויבים העמידים ביותר. המכשף מתמחה בהטלת כשפים על האויבים שלו, אשר גורמים נזק לאורך זמן. מגוון הקללות והכשפים שלו מתאים למספר מצבי קרב, ולכן הוא מסוגל להתמודד עם אתגרים רבים. בנוסף, מזמן המכשף שדים אימתניים ומפלצתיים ממעמקי השאול, כאשר כל שד הנו בעל מומחיות אחרת ומיועד למצבי קרב שונים. למכשף יכולת לשאוב את נשמת האויב שלו ולאחסנה באבן מיוחדת המשמשת להטלת קסמים. למכשף גם קסמי ניטרול, שכאשר פוגעים באויב, מונעים ממנו לעשות כל פעולה. בכך הוא יכול להביס אויבים כמעט ללא התנגדות. המכשף צורך מאנה כדי להשתמש ביכולות שלו.
יתרונותיו של המכשף :

יכול לזמן שדים שיעזרו לו בקרב.
יכול ליצור אבני קסם היכולים לרפא קצת חיים.
יכול לזמן שחקנים אחרים ובכך לחסוך זמן תחבורה.
יכול לזמן סוס בוער בתור בהמת רכיבה, ואינו מחוייב לקנות את בהמת הרכיבה של הגזע שלו.
יכול להטיל קסמים טפיליים על האוייב ובכך לחזק את עצמו על חשבון האוייב.

חסרונותיו של המכשף :

יכולות קפא"פ אפסיות.
מוגבל לשימוש בלבוש מסוג בד, הסוג הנחות ביותר.
קסמים ויכולות מסויימים דורשים אבני-נשמה על מנת להטילם.

תחומי כשרונות המכשף:
Affliction (סבל) – התמחות בקללות וכשפים. שלל הכשרונות בתחום זה מחזקים את הקסמים של המכשף אשר גורמים נזק לאורך זמן ומחלישים או מנטרלים את האויב. כמו כן, הם מאשפרים שימוש ביכולות חדשות מסוג זה.
Demonology (זימון שדים) – שלל הכשרונות בתחום זה מחזקים את השדים שמהכשף מזמן ואת היכולות שלהם. כמו כן הם מאפשרים שימוש ביכולות הבנויות על שיתוף פעולה וסינרגיה בין המכשף לשד שלו.
Destruction (הרס) – שלל הכשרונות בתחום זה מחזקים את קסמי הנזק הישיר של המכשף ומגלים מגוון קסמים חדשים מסוג זה.

דרואיד
הדרואיד מחובר לטבע עד כדי כך שהוא יכול לשנות את צורתו לחיות. בשל החיבור החזק לטבע של דמות הדרואיד, רק גזעים בעלי זיקה חזקה לחיים יכולים להפוך לדרואידים: טאורנים בצד ההורד, ואלפי לילה בצד האליאנס.
הדרואיד יכול לבחור שלל צורות משחק. צורתו המקורית היא אמנם כמטיל קסמים, בעל יכולות קפא"פ מזעריות ויכולות ריפוי מסוימות, אולם ככל שהוא גדל וצובר כוח, יכול הדרואיד לשנות צורתו למספר חיות: בצורת דב, למשל, מחליף הדרואיד את המאנה ברייג', כמו לוחם, מאבד את מרבית הקסמים שלו, אך מרוויח יכולות קפא"פ חדשות וחזקות, המשמות להגנה עליו ועל חבריו.
בצורת חתול בר, מחליף הדרואיד את המאנה באנרגיה, כמו רוג, מאבד את כל הקסמים שלו, אך מרוויח יכולות קפא"פ ייחודיות, ואת היכולת להתגנב.
בצורת עץ, מתמחה הדרואיד בריפוי ועזרה לחבריו.
ישנן עוד חיות וצורות שהדרואיד יכול להפוך להן.
יתרונותיו של הדרואיד:

יכול לשנות צורה למגוון חיות בעלות תכונות קרב ייחודיות או מהירות תנועה גבוהה.
יכול לרפא שחקנים אחרים, וכן להחיות אותם במהלך הקרב או בסיומו.
יכולת שינוי הצורה מאפשרת לדרואיד להתחמק מיכולות המנטרלות אותו או מאטות אותו.
יכול לחזק את שאר חברי הקבוצה באמצעות קסמים.

חסרונותיו של הדרואיד :

מוגבל לשימוש בשריון מסוג עור.
הצורות השונות מגבילות את השימוש בחפצים מסוימים וציוד.

תחומי כשרונות הדרואיד:
Balance (איזון) – התמחות בהטלת קסמים. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשפר את קסמי ההתקפה של הדרואיד, ומאפשרות שימוש ביכולות חדשות המגדילות את שרידות הדרואיד בקרב.
Feral Combat (קרב פראי) – התמחות בשינוי צורה. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשפר את יכולות הדרואיד במגוון הצורות אותן הוא יכול לתפוס. ישנן שתי דרכים בתחום זה: גרימת נזק וספיגת נזק, כך שהדרואיד יכול לשמש למגוון תפקידים גם בתחום שינוי הצורה.
Restoration (שיקום) – התמחות בקסמי טבע. שלל הכשרונות בתחום זה נועדו לשפר את יכולות הריפוי והחיזוק של הדרואיד. דרואיד המומחה בתחום זה יכול להפוך למרפא מאד חזק.

אביר מוות (Death Knight) (קרדיט ל-K.J)
אלו הם נציגי ה-Scourge לשעבר, שכרתו ברית עם ה-Horde או ה-Alliance.
מקור הכוח העיקרי של הדת' נייט הוא רונות (Runes), בהן הוא משתמש כדי להפעיל יכולות.
לדת' נייט 3 סוגים של רונות: Blood, Frost, Unholy. יכולות שונות משתמשות בוריאציות שונות של הרונות.
הדמות במרכזה היא דמות שנלחמת פנים מול פנים פיזית בעזרת נשק (melee), אך יש לה גם מספר יכולות קסם שניתן להשתמש בהם מטווחים יותר ארוכים. כמו כן, חלק ניכר מהנזק שהדמות עושה מגיע ממחלות (Diseases).

יתרונותיו של ה-DK:

Hero class, מתחיל מרמה 55.
קלאס היברידי (Hybrid), כלומר יכול לשחק יותר מתפקיד אחד: DPS או Tank.
מגיע עם סדרה של חפצים כחולים כבר בהתחלה.
מגיע עם סוס לרכיבה כבר בהתחלה.
משתמש בנוכחות (Presence) שונה כדי לקבל בונוס שונה.
יכול לזמן סוג של שד (Ghoul) שילחם לצידו (באופן זמני או תמידי, תלוי בהתמחות).
מוסיף Buff לקבוצה שמוסיף 155 Strength ו-Agility.
מוסיף Debuff למלפצות, בהתאם להתמחות. ( Ebon Plaguebringer , Brittle Bones , Improved Icy Talons , Abomination's Might )

חסרונותיו של ה-DK:

ה-DK צריך להפיץ מחלות על האויב לפני שמשתמשים ביכולות אחרות, כיוון שמחלות מעצימות את הנזק.[/
צריך לאגור Runic Power כדי להשתמש בחלק מהיכולות שלו או להעצים אחרות. חשוב לציין שה-DK יכול לייצר נזק גדול גם ללא RP. למעשה, RP הנו רק בונוס ולא מגבלה אמיתית.


תחומי התמחות:

Unholy - התמחות בהפצת מחלות (DPS). הכשרונות בעץ זה מעצימים את הנזק שמגיע ממחלות ומיכולות קסם של הדת' נייט. בעץ זה ניתן לאפשר ל-Ghoul להילחם לצד הדת' נייט באופן תמידי ולהעצים את היכולות שלו. כמו כן, בעץ זה אפשר לקבל גרגויל, אותו ניתן לזמן כל 3 דקות והוא עושה נזק משמעותי.
Frost - התמחות בקסמי קרח (DPS). הכשרונות בעץ זה מעצימים את הנזק הפיזי ונזק הקרח (Frost Damage) של הדת' נייט. בעץ זה ניתן לבחור להשתמש בנשק ל-2 ידיים (2H Weapon) או בשני נשקים (Dual wield).
Blood - התמחות בהפחתת הנזק לדת' נייט ובהגברת היכולות לשרוד (Tank). הכשרונות בעץ זה מגבירים את היכולות של הדת' נייט כדי לשרוד ולעמוד במתקפות של מפלצות ובוסים. העץ מגביר סטאטים הגנתיים כמו Stamina, Armor וכו'. עץ זה מיוחד לטנקים.

להלן טבלה באדיבות mmo-champ המתארת את השילובים האפשריים של גזעים וקלאסים:

http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/raceclasscombo.jpg

 עבור לפורום   עבור לדיון

 נושא ההודעה: Lady Deathwhisper 10 men Normal
פורסם: 03 אוגוסט 2010, 14:23 

http://www.youtube.com/watch?v=NCj629DEv1I


שלום חברים וברוכים הבאים למדריך הגמדיה למצודת כתר הקרח ICC, בסרטון זה נעבור על כל מה שצריך לדעת על הקרב עם הגברת ברמה של עשרה אנשים נורמל.
קרב הגברת הוא קרב דו שלבי, מזכיר קצת את הקרב בKel`Thuzad- שבנקסארמאס (מי שמכיר). בשלב הראשון של הקרב, הגברת מוקפת Mana Shield , דבר המונע ממנה לחטוף כל נזק באשר הוא, עד שהחיים של המנה שילד מגיעים ל0, כאשר בשלב זה מתחיל השלב השני.
מומלץ להגיע לקרב זה עם 2 טנקים, וכשניים שלושה הילרים. השאר שילוב שווה של די אי פי אסרים, גם מטווחים קרובים וגם רחוקים.
בשלב הראשון היא תתקיף את הקבוצה עם Shadow Bolts הגורמים ל8000 נזק, בנוסף היא תיצור עננים ירוקים, וDeath Decay- הגורמים ל4500 נזק לשניה ונמשכים כעשר שניות. הדבר שקשה פה בכל הסיפור זה גלי ה-Adds שמגיעים. קיימים שני סוגי ADDS שמגיעים Cult Adherents, Cult Fanatics.
הAdherents עושים קסמים, כמו הShadow Bolts, Frost Bolts, יש להם מגן מנה משל עצמם, כמו כן יש להם קסם שנקרא Curse of Torpor הגורמת לCool Down של השחקן לגדול ב15 שניות, ולכן עדיף שהMelee יטפלו בהם.
הFanatics הם מסגנון Melee הגורמים לנזק פיזי ויש להם יכולת לעשות Cleave.
ראוי לציון שיש לשניהם יכולת הנקראת Dark Transformation, דבר במגדיל את הזנק שלהם ב100%, בנוסף לזה הגברת יכולה לחזק את שני סוגי האדסAdds , להקנות להם יכולות חדשות, ולהפוך את הנזק שלהם לנזק אזורי. החדשות הטובות הן שאפשר לעשות לזה Dispell ולכן רצוי לטפל בזה במהירות.
פעם בכמה זמן הגברת תחייה את אחד האדים שמתו ותהפוך אותו Reanimated. הריאנימייטד הקוסמים חסינים לנזק קסום והמילים חסינים לנזק מילי, יש לטפל בכל אחד בהתאם. ל-Reanimated Fanatics יש באף בשם Vampriric Might שיכול להגדיל להם את הנזק ב25% ולרפות אותם ב300% מהנזק אותו הם גורמים, לכן עדיף להריץ אותם הלוך חזור מסביב החדר שבינתיים הריננג'ד די פי אס הורגים אותם.
כדי להתגבר על זה, דאג שיש לך טנק יחד עם מילי די פי אסרים המטפלים באדס, שימו לב שהאדס מגיעים משני צדדי החדר במקביל, כל פעם בסטים של שלוש, שהטנק יהיה מוכן לאסוף את כל השלושה, מצד שמאל תמיד יגיעו קוסם אחד ושני מילים, ומהצד השני שני קוסמים ומילי אחד. במקביל לטיפול בקבוצות האדס, יש להמשיך להוריד את כוח המנה שילד של הגברת, זה כל הטריק בלעבור את השלב הראשון.
בגרסה ה10 אנשים נורמל היא עוד לא עושה מיינד קונטרול, לכן הטיפול באדס הוא תמיד הדבר הראשון בסדר העדיפויות שלכם.
הגברת לבסוף תשתחרר לחופשי ותתחיל לתקוף את הקבוצה באגרסביות. ההתקפות המרכזיות הם פרוסט בולט וShadow Bolt-. נזק של פרוסט בולט במטרה יחידה יכול לגרום ליותר מ40,000 נזק אך אפשר להפריע לה באמצע הCasting Time, כך גם הFrost Volley אשר עושה נזק אזורי לכ10,000 Damage. בנוסף יש לה יכולת הנקראת Touch of Insignicance, היא עושה את הקסם על הטנק המרכזי, וזה גורם ליכולת שלו לשמור על אגרו לרדת ב20%, קסם זה מצטבר עד שהטנק אינו יכול לייצר אגרו ונהיה לא שימישוי לחלטין, בשלב זה מומלץ שהטנק השני יהיה מוכן לאסוף את הבוס.
דבר אחרון שהיא עושה זה לזמן את הVengeful Shades, בדומה לרוחות שיש בSethekk Halls, הרוחות רודפות אחרי שחקן, וכאשר מגיעות עליו, הם מתות וגורמות לנזק אזור של 18,000 נזק. שים לב אליהם, במידה ואתה ליד אחד כזה פשוט תברח, הם נעלמים לבד אחרי כמה שניות.
הגברת תמשיך עם הDeath and Decay לכן אל תעמוד על דברים שלא נראה לך שכדי לעמוד אליהם.
זהו חברים, זה הכל על Lady Deathwhisper, אני מקווה שנהנתם, אפשר למצוא סרטונים נוספים באתר הגמדיה, מי שעדיין לא מנוי לערוץ הי טיוב שלנו, אני ממליץ לו בחום להירשם שיוכל לקבל סרטונים ועדכונים חדשים על עול הבוסים החדשים בשניה שהם יוצאים, יום טוב והאפי ריידינג.

 עבור לפורום   עבור לדיון

פורסם: 12 ספטמבר 2010, 21:42 

אנימור! סוף הדרך !
עמוד 1 מתוך 1 [ החיפוש הניב 6 תוצאות ]


כל הזמנים הם UTC + 2 שעות


עבור ל: