Main Forum PvE PvP Guides AddOns Lore Gallery

עכשיו 24 יוני 2017, 14:11

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 11 הודעות ] 
מחבר הודעה
נושא ההודעה: Paladin - מדריך ל Protection מעודכן ל5.1
הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2012, 16:54
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 11 יולי 2011, 09:23
הודעות: 802
עשה לייק: 48 פעמים
קיבל לייק: 83 פעמים
הדמות הראשית: Paladman
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

OMG - Who's That OP Tank?
שלום לכולם, אני פאלאדמן, וזה הsemi מדריך שלי לפאלאדין טנק.
לפני שאני מתחיל אני רוצה להגיד שהכל עוד יכול להשתנות, וכמוכם גם אני עדיין לומד את הספק החדש הזה, אז אני מבקש מראש סליחה אם הטעתי או טעיתי.
אני רוצה להודות לאתר Elite Jerks ולאתר Icy Veins שמהם אני למדתי את הרוטציה החדשה ומשם גם חלק מהמדריך הזה.
קצת קיצורים:
CS- Crusader Strike
HotR – Hammer of the Righteous
Judg. - Judgment
Avengers Shield -AS
Cons. - Consecration
HW - Holy Wrath
SotR - Shield of the Righteous
WoG - Word of Glory
HoP – Holy Power
כמו שכולם יודעים הפאצ' החדש 5.0.4 שינה המון המון דברים, ובינהם את העץ טאלנטים, שבעצם נעלם, את הגליפים, וגם את הרוטציה.
קצת על השינויים המהותיים – עד היום רק שימוש בCS או HotR יצרו לנו HoP, דבר אשר יצר רוטציה דיי ברורה של CS-Filler-CS-Fiiler-CS-Finsher, כאשר הFinsher היה או SotR או Inq. היום הכל השתנה. מהיום גם היכולת Judg יוצרת HoP, ולכן קצב צבירת הHoP יהיה יותר מהיר, וגם הFinisher השתנו לגמריי, כאשר הורידו לגמריי את Inq (מעכשיו זוהי נחלתם רק של הRet), ואת SotR שינו ממכת אגרו, ליכולת שבעצם מורידה את הנזק שנקבל (בהרחבה בהמשך). אלו למעשה השינויים המהותיים ביותר, ולכן גם הרוטציה שלו השתנה בהתאם.

אז בואו נחפור קצת.

תמונה

קודם כל נשים לב כי כל הפאלאדינים קיבלו את היכולת Boundless Conviction שמובנת אצלם בספק (לא צריך לבחור אותה), ומשמעותה שמ3 HoP אנחנו יכולים לצבור עד 5 HoP , אך עדיין אין יכולת שמשתמשת ביותר מ3 HoP, מה שאומר שאנחנו יכולים לדחוף פרוקים של AS ובכך להגיע כמעט 2 ShoR רצופים ובכך גם למנוע מהנזק להתקבל ולעזור להילרים שלו.

קצת על בחירת טאלנטים. אני לא יעבור על כל Tier, אלא רק על אלו שאני חושב שהם קשורים לטנקים, כי חלקם או אפילו רובם הם קשורים לצורת משחק.
בTier ה3 שלנו מופיעה לנו לראשונה בחירה שאכן חשובה לצורת המשחק של הטנק. יש לנו 3 בחירות : Selfless Healer נותנת לJudg שלנו לצבור סטאקים אשר יורידו ל FOL שלנו את מהירות הקאסט והחוזק; Eternal Flame מחליף את הWOG הוא עולה HoP, עושה הילניג דומה לWOG אבל גם משאיר HOT על המטרה ל30 שניות; Sacred Shield שם על המטרה מגן ל30 שניות שיצבור בכל 6 שניות כמות קבועה של נזק, כאשר כל מגן של 6 שניות הוא עצמאי לחלוטין ואין לו השפעה על הבאף הראשי של ה30 שניות.
מכל הבחירות הנ"ל, היחיד שיכול להוסיף ליכולת ההישרדות הוא השלישי SS, למרות שגם EF הוא בחירה טובה, אך הראשון הוא לפי דעתי היעיל ביותר בגלל המגן שהוא שם על המטרה, כאשר כמובן שהמטרה יכולה להיות או הדמות עצמה או מישהו אחר מהקבוצה.

בTier ה4 שלנו אנחנו נקבל 3 אפשרויות לשיפור התועלתיות שלנו, כלומר כמה אנחנו יכולים לעזור לקבוצה או לנו, כאשר האפשרויות העומדות לפנינו הן:
Hand of Purity אשר יוריד את הנזק שהשחקן יקבל לזמן מסויים כאשר מדובר כאן על DoT בלבד; Unbreakable Spirit שיוריד את הCD של חלק מהיכולת הגנה שלנו ב1% כאשר נשתמש ביכולת אשר צורכות HoP; ו Clemency אשר תאפשר להשתמש ביכולת ה-Hand Of שלך פעמיים לפני שהם יכנסו לCD. מכל השלושה הנ"ל נראה כי האחרון הוא השימושי ביותר, אך העיקרון הוא כאן בעזרה לקבוצה ולכן בחירה בזה או בזה לא ישנה ממש את יכולת ההישרדות שלך, אך גם זה בערבון מוגבל ותלוי סיטואציה.

בTier ה5 אנחנו מקבלים יכולת שתגביר לנו בעיקר את ייצור הThreat שלנו, ו\או ייצור של HoP, כאשר הבחירות שנתונות לנו כרגע הן: Holy Avenger שמזכיר מאוד את הZealotry שהיה נחלת הRet בCata , ועכשיו קיבלנו אותו בצורתו גם לטנקים, כאשר הוא בעצם נותן לנו לייצר 3HoP בכל שימוש של יכולת אשר מייצרת בד"כ 1 HoP למשך 18 שניות; Sanctified Wrath הוא טאלנט פאסיבי אשר יתן לנו להשתמש ביכולות מסויימות יותר בזמן ש AW (הכנפיים המפורסמות) יהיה פעיל; Divine Purpose הוא גם מנחלת הRet בהרחבה הקודמת, וגם הוא פאסיבי והוא ייתן לנו 25% בזמן שאנחנו משתמשים ביכולת שלוקחת HoP לקבל עוד יכולת כזאת על חשבון הברון (מה שנקרא פרוק). גם כאן צורת המשחק האישית שלך נכנסת לתמונה, כאשר HA יעזור לך לתזמן בעצמך את הזמן שאתם רוצים לקבל את הפרוקים שלכם, וDP יעשה את זה "על דעת עצמו". אני אישית מאוד אוהב את DP עוד מתקופת הRet , וחשוב להגיד כי יהיה הרבה פעמים שתקבלו מזה פרוק אחרי פרוק אחרי פרוק עד שהמקש של הShoR או הWOG שלכם כבר ידמם מרוב לחיצות.

"עידכון - Tier 6"
בTier 6 נותנים לנו לבחור בין 3 יכולות שיעשו 2 דברים בבת אחת, הן גם יעשו נזק וגם ירפאו, כל אחת סכמות שונה ובאיכות שונה.
Holy Prism ישים באפ על המטרה. אם המטרה היא חלק מהקבוצה שלך, אותה באף ירפא אותו ויעשה נזק ל5 אויבים במרחק 15 יארד ממנו. אם המטרה היא אויב, אז יקרה ההפיך, כלומר המטרה תספוג כמות מסויימת של נזק, ו5 "חברים" שבמרחק של עד 15 יארד מהמטרה יקבלו ריפוי.

Lights Hammer - הפאלאדין יזרוק פטיש לנק' מסויימת שהוא יבחר בה (עד 30 יארד ממנו), כאשר הפטיש ירפא את כל ה"חברים" שנמצא באיזור שלו, ויעשה נזק לכל ה"אוייבים".

Execution Sentence - גם יכולת זו ניתנת לשים על מטרה ידידותית או אויבת. בשני המקרים, מעל המטרה יופיע פטיש ענק, כאשר אם זה אויב הוא יקבל כמות מסויימת של נזק לאורך 10 שניות (הנזק מתחזק לקראת הסוף), ואילו אם המטרה היא ידידותית, הוא יקבל כמות היליניג מסויימת לאורך 10 שניות (כאשר גם כאן, כמות הריפוי תהיה חזקה יותר לקראת הסוף).

בדיקות מעמיקות קובעות כי לצורך Execution Sentence גם יותר טוב מבחינת הריפוי העצמי (אם נשים את זה על עצמנו) וגם בכמות הThreat שהוא יוצר, במקרה ושמים אותו על הבוס או המוב. במקרה שצריך יותר נזק AoE מומלץ לקחת את אחת היכולות האחרות, אשר דומות בכמות הנזק\היליניג שהם יוצרות, אך שונות בכמות האנשים המושפעים ממנה (אויבים וידידותיים).

GCD:
הCD של הCS והHotR השתנו, ועלו מ3 שניות ל4.5 שניות, וגם זה מזכיר מאוד את הRet ולכן נמצא את עצמו עושים 2 Fillers בין כל CS.
WoG\ShtR שניהם ירדו מהGCD, כלומר אין להם CD, ואפשר להשתמש בהם ברגע שהHoP שלנו טעון, וגם זה הופך אותנו לחזקים הרבה יותר (מי שזוכר בתחילת cata היה אפשר לעשות WoG אחד אחרי השני ואז החליטו שזה OP ושמו על זה CD – אין יותר! היום אפשר לדפוק WoG אחד אחרי השני בלי לחשוש).

באפים:
יש לנו כרגע 2 יכולות אשר שמות די באפים על המטרות שלנו. הראשונה היא Jugd. אשר שמה על המטרה את הדי-באף Physical Vulnerability והשנייה היא HotR אשר שמה על המטרות שלנו את הדי-באף Weakend blows . את שניהם יש לשמור על המטרות כל הזמן, כאשר חשוב מאוד להגיד שאנחנו לא היחידים אשר שמים את הדיבאפים האלו אז אפשר לחלק את זה בין הטנקים ושאר השחקנים בקבוצה.

ועכשיו, קצת על צורת המשחק או מה שנקרא רוטציה.
מטרה אחת: יש להשתמש בCS ו Judg כל פעם שהם יוצאים מCD, כאשר חשוב לזכור גם אם יש לנו כבר 3 HoP אפשר לזרוק אחד מהם שוב כי הHoP לא יתבזבז אלא אפשר לשמור עד 5 כאלו.
מעבר לשני יכולות אלו, בכל פעם שיש לנו פרוק של Grand Crusader צריך להשתמש בAS וזה כי אנחנו מקבלים גם מזה HoP אחד.
Hammer of Wrath יהיה בשימוש ברגע שהמטרה שלנו תרד מתחת ל-20%.
Consecration ו-Holy Wrath יהיו גם חלק מהרטוציה כFiller's כל עוד המאנה שלנו מאפשרת את זה.

שני מטרות ויותר: כאן פשוט נחליף את CS ב HotR וננסה להכניס יותר את HW והCons. אך גם כאן רק אם המאנה שלנו מאפשרת את זה.

בשני המקרים, מטרה אחת או יותר, תמיד כאשר נוכל נשתמש ביכולת SotR כשיש לנו 3 HoP או אם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לקבל מכה כואבת בקרוב, וזה בגלל ה30% פחות נזק שנקבל ל3 שניות הקרובות. בנוסף על כן, שימוש ביכולת הזאת תיתן לנו סטאק אחד של Bastion of Glory אשר יתן לWoG שלנו תוספת של 10% כאשר אנחנו מרפאים את עצמו, כשזה עוav סטאק עד 5 פעמים – כלומר 50% שזה טונה של היליניג עצמי, והבאף הזה מחזיק ל20 שניות כל פעם, אז שימו לב ותעזרו להילירים שלכם.

דבר נוסף שהשתנה זה ה Reckoning – היכולת היחידה שלנו לעשות Tuant. כן לקחו לנו את הTuant ל3 מובים, ועכשיו זו היכולת היחידה שלנו.

קצת על CD הגנתיים:
כאן לא השתנה יותר מדי, ועדיין יש לנו את כל הCD שהיו לנו לפני כמו Guardian of Ancient Kings ו- Ardent Defender אבל דבר אחד כן השתנה כאן וזה ה Divine Protection , אשר עד עכשיו היה 20% פחות נזק "פיזי", ואם היית שם גליף שלו אז זה היה הופך ל40% נזק "קסמי", ועכשיו זה הפוך, כאשר הוא בלי גליף אז הוא יתן לנו 40% פחות נזק "קסמי" ועם גליף הוא יתן לנו 20% קסמי ו20% פיזי. אני ממליץ להשתמש קבוע בגליף ולהוריד אותו כשצריך ולא להיפך, כי זה CD קצר שמשתמשים בו הרבה ובד"כ הנזק שנאכל יהיה נזק פיזי.
דבר נוסף ששונה זה הDivine Guardion, שמעכשיו נקרא Devotion Aura והוא נחלתם של כלל הפאלאדינים, והוא מאין שילוב של DG וAura Mastry שהיה של ההולי פאלאדין. הוא יעניק לנו 20% פחות נזק ל6 שניות לכל הקבוצה וגם ימנע מהקבוצה לקבל Silence\interrput לאותו זמן. מעבר לכך לא השתנו הCD ההגנתיים שלנו.

Seals – שינוי משמעותי קרה כאן, פרוט-פאלא הולך עכשיו עם Seal of Insight , אשר יגביר את הריפוי העצמי שלנו. מדי פעם, לקבלת DPS גבוה יותר, נוכל לעבור ל Seal of Truth , אבל רק במקרים נדירים שבהם אנחנו יודעים שאנחנו לא הולכים לחטוף הרבה נזק.

ריפורג'ים וסטאטים: Stamina>Hit=Exp>Mastry>Parry=Dodge>Haste

זה דיי ברור ונשאר כמו שהיה, כאשר Stamina תתן לנו את מרחב הנשימה ואת כמות החיים הנחוצה לנו כדי להיות יעילים בתור טנקים.

אחרי זה אנחנו נרצה להגיע לHit\Exp Cap וזה כי אנחנו רוצים שכל מכה שלנו, אשר יכולה לייצר HoP, אכן תעשה זאת (CS שמחטיא לא מייצר לנו HoP ולכן הוא בוזבז!), ולכן לפני שנתחיל להשקיע בשאר הסטאטים, נרצה להגיע לקאפ של שני אלו.

אחרי זה אנחנו נרצה Mastry, וזה בגלל הטאלנט הפאסיבי Mastery Divine Bulwark שגם מעלה לנו את האחוזי חסימה שלנו ב8%, גם בגלל שזה יעלה לנו את הנזק שנחסום בשימוש בSotR ב8% וגם בכמות הריפוי העצמי של הWoG שלנו עם הBOG ב8%.

Parry\Dodge יתנו לנו להימנע מנזק לחלוטין, כאשר כאן היה שינוי דיי משמעותי. עד ההרחבה הקודמת היינו צריכים לשמור על איזון מסויים בין שני הסטאטים האלו, כאשר כעת זה פשוט בלתי אפשרי בגלל השינוי שבליזארד עשו ב diminishing return של הParry. שנייה שנייה, מזה בכלל אומר?!.. DR אומר שברגע שעשית Parry\Dodge לבוס\מוב, במכה הבאה שלו יהיה לך פחות אחוז מסויים לעשות את זה שוב. כאשר עכשיו זה עומד על יחס של בערך 1:2 לטובת הParry, כלומר אמור להיות בערך כפוך Parry מאשר Dodge.

Haste על רגל אחת - ההייסט בעצם יוריד לנו את הCD של כל היכולות שלנו, וזה בעזרת היכולות הפאסיבית Sanctity of Battle , לכן גם הייסט הוא נחמד ועוזר.


אז מה זה אומר לנו מבחיננת ציוד? אנחנו תמיד נחפש ציוד שהוא Plate שיהיה עליו כסטאטים ראשיים Stamina ו Strength, וסטאטיים משניים Dodge\parry וMastry. במקרה ויש לנו על הציוד Dodge\parry ומשהו אחר אנחנו נעשה ריפורג למאסטרי. אם יש לנו גם Dodge וגם Parry, אז או שעשה ריפורג' של אחד מהם למאסטרי או שנשאיר את זה ככה.


זהו חברים, אני רוצה שוב להגיד תודה רבה לIcy Veins וElite Jerks, כאשר חלק גדול מהמדריך הזה נלקח מהם, וגם צורת המשחק שלי, שנבנית בימים אלו ממש, וכמובן להורים שלי שהביאו אותי עד הלום, ולגילדה האחת והיחידה – GefilteFish, הגילדה היחידה לישראלים.
אני תמיד אשמח לשמוע אם אתם חושבים שאני טועה, ואתם יותר ממוזמנים לפנות אליי או פה או בפרטי.
אני הייתי פאלאדמן,
ותזכרו – המעז מנצח!


תמונה
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... man/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ron/simple


נערך לאחרונה על ידי Paladman בתאריך 01 ינואר 2013, 19:11, נערך 7 פעמים בסך הכל.
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Protection Paladin - Who's that OP Tank 5.0.4
הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2012, 17:21
 
סמל אישי של המשתמש

חבר זהב

חבר זהב
הצטרף: 07 אוגוסט 2010, 09:54
הודעות: 1402
עשה לייק: 40 פעמים
קיבל לייק: 75 פעמים
הדמות הראשית: Aountrio
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

כפרה עליך ניר איזה מדריך! רק עניין אחד פעוט - Eternal Flame הוא גם ניתן לשימוש על מטרה ידידותי ולא רק על הפלאדין כלומר הוא די זהה ל SS. ודבר שני הוא. תודה שחסכת לי לכתוב את כל ההסברים על ה טאלנטים של הפלאדין. כי הם גינרים להולי פרוט ו RET . אז לדעתי זה יהיה ה BASELINE לכל המדריכים שנעשה. (המדריך שלי יעלה בסופ"ש הזה)
אחלה של מדריך פרוט כל הכבוד!


It's alive, afraid, a lie, a sin
It's magit, it's tragic, it's a loss, it's a win
It's dark, it's moist, it's a bitter pain
It's sad it happened and it's a shame

תמונה
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Protection Paladin - Who's that OP Tank 5.0.4
הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2012, 17:54
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 11 יולי 2011, 09:23
הודעות: 802
עשה לייק: 48 פעמים
קיבל לייק: 83 פעמים
הדמות הראשית: Paladman
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

כן, זה משהו שנזכרתי אח"כ, אפשר גם לקחת גליף שייתן לWOG ולFOL לעשות נזק על מטרות, וזה גם נחמד, לפעמים קופץ לך הפרוק שלהם ואתה על חיים מלאים אז זה נחמד לעשות עם זה גם נזק...


תמונה
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... man/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ron/simple
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 09 ספטמבר 2012, 08:27
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 30 אוגוסט 2010, 15:29
הודעות: 690
עשה לייק: 2 פעמים
קיבל לייק: 4 פעמים
הדמות הראשית: Zrikman
שרת: Ravenholdt RP-PVP
קלאס: Warrior
מנותק

או שהנזק ב MOP הולך להיות פסיכי
או שזה באמת נשמע OP בטירוף


תמונה
תמונה
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 09 ספטמבר 2012, 08:47
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 11 יולי 2011, 09:23
הודעות: 802
עשה לייק: 48 פעמים
קיבל לייק: 83 פעמים
הדמות הראשית: Paladman
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

Zrikman כתב:
או שהנזק ב MOP הולך להיות פסיכי
או שזה באמת נשמע OP בטירוף


או שניהם ביחד...
הגעתי למצב שנSotR שלי מוריד 58% מהנזק... איזה טירוף.. זה ממש CD בפני עצמו.

דא"ג, קראתי בMMO שהסיבה שעשו את השניוי הזה כי רוצים להעביר את הטנקים כולם לצורת משחק של Dmg mitigation, כלומר שהרוטציה שלך לא תהיה כדי למקסם את הDPS שלך בתור טנק, אלא את הDmg reduction שתספוג במהלך הקרב... אולי זה מעיד על כך שההילרים הולכים לעבוד יותר קשה, אולי עשו להם נרף אז הטנקים צריכים לשים יותר דגש על הנזק שהם אוכלים.. ואולי לא... נראה איך זה יעבוד לנו בMOP


תמונה
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... man/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ron/simple
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 09 ספטמבר 2012, 12:17
 
סמל אישי של המשתמש

מנהל גלובאלי

מנהל גלובאלי
הצטרף: 08 אוגוסט 2010, 01:25
הודעות: 1910
עשה לייק: 10 פעמים
קיבל לייק: 206 פעמים
הדמות הראשית: Treenighty
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Druid
מנותק

זה לא בגלל שלהילרים יותר קשה.
זה בגלל שהם מרגישים שהיום טנקינג זה לא תפקיד שדורש כל דבר.
לשמור אגרו זה לא דבר קשה.
אתה מרביץ קצת למוב וזהו, אין סיכוי ממש שDPS יעקוף אותך על בוס באגרו ונגמר הסיפור.
אגרו לא מהווה עניין בכלל.
בגלל זה אגב, היט ואקספרטיס פחות חשובים לטנקינג נכון להיום, כי אחרי הדקה הראשונה של הקרב אי אפשר לעקוף את הטנק בתור DPS.
קח לדוגמא את רגנרוס הירואיק. כשעשינו את הקרב הזה ואני ואתה טנקקנו, שנינו הגענו לThreat cap יחסית מוקדם. זה אומר שאנחנו לא מקבלים יותר Threat מהבוס לא משנה כמה אתה מספים את היכולות שלך והוא תוקף פשוט את מי שעשה taunt אחרון וזהו. זה מכניקה דיי משעממת.
הם ראו שלDK טנק יש צורה קצת שונה של טנקינג, יש לו כאילו יותר CD אבל פחות חזקים בחלק מהמקרים, או שמחזיקים פחות זמן, אז הוא צריך כל הזמן לחשב איך הוא עובד וכדומה.
אז הם החליטו לעצב את הטנקים בצורה כזו שThreat זה כבר לא סיפור, אלא שרידות זה הסיפור.
הם רוצים להגיע למצב בו טנק טוב זה טנק ששורד יותר טוב מטנק אחר ולא טנק שמחזיק אגרו על בוס יותר טוב כי זה לא אישיו כבר.


תמונה
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 09 ספטמבר 2012, 15:57
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 11 יולי 2011, 09:23
הודעות: 802
עשה לייק: 48 פעמים
קיבל לייק: 83 פעמים
הדמות הראשית: Paladman
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

אני חייב להגיד שאני נהנה הרבה יותר עכשיו..
ממש כיף לי לראות ש״בלי cd אמיתי״ אני מוריד 58% מהדמג׳ וגם לראות מתי אני מתזמן את זה...


תמונה
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... man/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ron/simple
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 09 ספטמבר 2012, 16:52
 
סמל אישי של המשתמש

חבר זהב

חבר זהב
הצטרף: 07 אוגוסט 2010, 09:54
הודעות: 1402
עשה לייק: 40 פעמים
קיבל לייק: 75 פעמים
הדמות הראשית: Aountrio
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

הם חוזרים לאיך שטאנקים היו בערך פעם. עם SHIELD BLOCK ועם HOLY SHIELD וכל אלו.

אני אישית אוהב. זה מוסיף עניין לטאנק.


It's alive, afraid, a lie, a sin
It's magit, it's tragic, it's a loss, it's a win
It's dark, it's moist, it's a bitter pain
It's sad it happened and it's a shame

תמונה
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 09 ספטמבר 2012, 19:44
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 11 יולי 2011, 09:23
הודעות: 802
עשה לייק: 48 פעמים
קיבל לייק: 83 פעמים
הדמות הראשית: Paladman
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

בדיוק... פחות רוטציה של נזק, יותר מיתון הנזק.. למידת הקרב ככה שתדע בדיוק מתי לתת את הבלוק.. זה מוסיף עניין..


תמונה
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... man/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ron/simple
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 10 ספטמבר 2012, 09:06
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 30 אוגוסט 2010, 15:29
הודעות: 690
עשה לייק: 2 פעמים
קיבל לייק: 4 פעמים
הדמות הראשית: Zrikman
שרת: Ravenholdt RP-PVP
קלאס: Warrior
מנותק

כן, זה בהחלט מוסיף לעניין
סוף סוף טנקים יעשו את התפקיד שלהם ולא DPS RACE
גם לדעתי איך שהם פישטו את הטאלנטים והספקים זה שהם רוצים לחזור לבסיס קצת
למה שפעם עשה את WOW משחק טוב


תמונה
תמונה
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
נושא ההודעה: Re: Paladin - מדריך ל Protection לפאץ 5.0.4
הודעהפורסם: 01 ינואר 2013, 18:35
 
סמל אישי של המשתמש

אביר

אביר
הצטרף: 11 יולי 2011, 09:23
הודעות: 802
עשה לייק: 48 פעמים
קיבל לייק: 83 פעמים
הדמות הראשית: Paladman
שרת: The Maelstrom PvP
קלאס: Paladin
מנותק

לאחר שפאלאד מרוון הגיע לרמה 90, ויצא לי לעשות איתו קצת דאנג'נים וקצת LFR, החלטתי לעדכן את המדריך ולהוסיף לו גם את הTier האחרון.

כמו כן, תוקנו כמה לינקים לWowhead שהיו שבורים (שלומי - הפיתרון של להוציא את סימני הפיסוק עבד!)

ת"ש\מין\כלכלה נא להפנות אליי במייל או בהודעה פרטית..(:


תמונה
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... man/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ron/simple
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 11 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
 cron