Main Forum PvE PvP Guides AddOns Lore Gallery

עכשיו 14 דצמבר 2017, 06:33

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ הודעה אחת ] 
מחבר הודעה
נושא ההודעה: הגזעים של ההורד
הודעהפורסם: 03 אוגוסט 2010, 22:35
 
אביר

אביר
הצטרף: 03 אוגוסט 2010, 08:05
הודעות: 772
עשה לייק: 0 פעמים
קיבל לייק: 7 פעמים
הדמות הראשית: Shartanius
שרת: Ghostlands Normal
קלאס: Warrior
מנותק

אזרות' תמיד תססה במלחמה, אמנם היו תקופות רגועות, ואפילו עידני שקט, אבל מתחת לפני השטח תמיד משהו עמד להתפרץ. בתקופה הראשונה, פלשו האורקים אל ממלכת בני האדם, ובכך התחילה המלחמה הראשונה. לאחר שנגמרה המלחמה, האורקים החלו לצבור בני ברית, ובני האדם שחששו מפלישה נוספת והרבה יותר גדולה, החלו גם הם לכרות בריתות, ובסופו של דבר נוצרו שני סיעות, בני הברית וההורד. לאחר המלחמה השניה, ופלישתו של הלגיון הבוער אל העולם, החליטו שתי הסיעות לשים בצד את חילוקי הדעות שלהם ולהילחם יחדיו נגד האויב המשותף שמאיים על קיומם. קרבות אקראיים עדיין פורצים בין שתי הסיעות, למרות שהסיעות כבר לא במלחמה כוללת, עדיין שנאה רבה בוערת בקרבם והגזעים היריבים לא מתקבלים בברכה בארצות חבריהם החדשים לקרב. ההורד היא סיעה פראית, עובדת אלילים, הגזעים שבה הם רובם שבטים פראים ונבזיים שנאספו יחדיו. הלוחמים שלה אמיצים במיוחד ימותו למען הכבוד שלהם וניצחון. בסיעה זו נמצאים האורקים הפראים, הטאורנים דמויי הפר, אלפי הדם, הטרולים והאל-מתים הרקובים.

אורק
האורקים הפראים, ירוקי העור, ידועים בתור אחד הגזעים החסרי רחמים ואמפתיה באזרות'.
האורקים נוצרו בעולם הדמוי גהנום בשם דרינור, באו לממלכת בני האדם דרך השער האפל, והחלו לעסוק במלחמה נגד בני האדם. בעבר אימצו האורקים דרך חיים שלווה של רופאי אלילים המחוברים לטבע, אבל השבטים האורקים הגאים הושחתו בידי הלגיון הבוער והפכו לעבדים. האורקים הצליחו בסופו של דבר למרוד ולהפוך את הקערה על שוביהם. בהנהגת שר המלחמה שלהם, ת'ראל, החזירו האורקים את כובדם וכוחם האבוד, ועומדים מוכנים להילחם לא בשם הכיבוש, אלא בכדי לשרוד בעולמם החדש.
האורקים שבאים ממוצא של שבטים פראים ונודדים, מנוסים ביותר בנשק הגרזן, והמומחיות של דמויות אורק עם גרזנים גדולה ב-5 נק' (כל נק' מומחיות מפחיתה את הסיכוי שהאויב יתחמק מהמתקפה שלך ב-0.25%). האורקים הם גזע חזק וגדול, והזיקה החזקה שלהם לקרב משאירה בהם תכונה מולדת של פיקודיות, לכן כלל הפקודים (בדמויות ציד, אביר מוות ומכשף) של אורקים גורמים 5% יותר נזק. קשיחות עורם של האורקים מקנה להם תכונת עמידות מסויימת נגד זעזועים, ומשך הזעזוע על דמות אורק קטן ב-15% נוספים. (במשחק ישנם חפצים שמקטינים את משך הזעזוע, ואלו לא מחסירים מיכולת זו).
האורקים הם גזע הידוע בחמת המזג והלחומניות שלו, דבר המקנה לאורקים יכולת מיוחדת הנקראת "זעם-דם" המגדילה את כמות הנזק הנגרם למשך 15 שניות. יכולת זו משנה את אופיה בהתאם לעיסוקו של האורק ;
*למכשפים יכולת זו מגדילה את כוח הקסם בנוסחה הבאה: (רמה*2)+3.
*לרופא אלילים יכולת זו מגדילה את כוח הקסם באותה הנוסחה, ובנוסף את כוח ההתקפה בנוסחה: (רמה*4)+2.
*לציד, נוכל ולוחם, יכולת זו מגדילה את כוח ההתקפה בנוסחה: (רמה*4)+2.
ביכולת זו תוכל להשתמש רק כל שתי דקות.
האורקים מתחילים בדורטור, חצי אי מדברי במזרח קלימדור, שם נמצאת עיר הבירה של האורקים, אורגרימאר. שם נמצא ההיכל של שר המלחמה ת'ראל. כשתגיע לרמה 30 תוכל לקנות זאב ערבות, שהוא בהמת הרכיבה של האורקים.
דמויות שאפשר לשחק כאורק: ציד, נוכל, רופא אלילים, מכשף, לוחם ואביר מוות.

טרול

הטרולים כחולי העור שאכלסו את האיים של הים הדרומי, ידועים בשל אכזריותם וזיקתם למיסטיקה אפלה. הגזע הברברי ומלא האמונות התפלות הזה נושא עימו שנאה עזה לכל שאר הגזעים, אולם שבט אחד היה חייב להתעלות על שנאה זו כשנפגש בשר המלחמה של האורקים, ת'ראל. שבט "החנית-האפלה" (דרקספיר), הוגלה לפני דורות רבים מארצו שבג'ונגלים הדרומיים, וכמעט הושמד על ידי צבא של מורלוקים. ת'ראל, ואחריו צבאו הגדול הצילו את שבט החנית האפלה מהכחדה. הטרולים היו אסירי תודה, נשבעו אמונים לשר המלחמה, והצטרפו אל צבא האורקים. כחלק מסיעת ההורד, הרחיבו את הטרולים את אומונם גם לטאורנים האימתניים, אולם אין להם אמון באל-מתים המנודים, ומאמינים כי אלו רק יביאו צער ויגון על בני בריתם.
הטרולים הם גזע פראי שחי בג'ונגלים, תנאי מחיה אלו הסבו כישורים רבים לשבטים, בעיקרם שימוש בכלי ציד, והסיכוי לפגוע בצורה קריטית עם קשת ונשקי הטלה גדול ב-1%. כמו כן, ההתעסקות הרבה בציד הובילה את הטרולים להכיר היטב את חולשת של החיות, וכל נזק נגד אויבים מסוג "חיה" גדול ב-5%. הטרולים גם ידועים ביכולת מיוחדת במינה לגזע זה, היכולת להתחדש ולהתרפא, ומהר. מהירות התחדשות החיים של הטרולים גדול ב-10% משאר הגזעים, ו-10% מכלל התחדשות החיים תקף גם תוך כדי קרב.
הטרולים הם, כמו בני בריתם, חמי מזג, ואחת ההשפעות של תכונה זו מקנה לטרולים יתרון כאשר לקו בתופעה המגיבלה את יכולת התנועה שלהם, משך ההשפעה קטן ב-15%. כמו כן ישנה יכולת הנקראת "התפרצות", יכולת המגדילה את מהירות ההתקפה ב-10% כאשר הדמות בחיים מלאים, וגדלה בהדרגה עד 30% כאשר הדמות בחיים נמוכים, לכן מומלץ לשקול היטב את מצב הקרב לפני שמפעילים את היכולת הזו. ביכולת זו תוכל להשתמש רק כל 3 דקות.
הטרולים גם הם מתחילים בדורטור המדברית, רחוק ממולדתם בסטרנגל-ת'ורן-וויל. בהנהגתו של וולג'ין ציד האופל, המתגורר באורגרימאר, מאכלסים הטרולים את האיים הדרומים של דורטור בכפר על שם קשיש השבט שלהם, סנג'ין. כשתגיע לרמה 30 תוכל ללכת לשם ולקנות ראפטור, דינוזאור קטן ועתיק, שהוא בהמת הרכיבה של הטרולים.
דמויות שאפשר לשחק כטרול: ציד, קוסם, כהן, נוכל, רופא אלילים, לוחם ואביר מוות.

טאורן

הטאורן הם גזע אצילי של ענקים חייתים, חצי פר חצי אדם, התגוררים בערבות של מרכז קאלימדור. למרות החזות המפלצתית והגדולה של הטאורן, הם אימצו דרך חיים שלווה ושבטית במטרה לשרת את הטבע ולשמור על איזון בין הדברים החיים לרוחם של היסודות. אולם כאשר ניצבים הטאורן באתגר, הם הופכים ללוחמים ללא חטא ולא יפחדו להשתמש בכל טיפת כוחם כדי למחוץ את אויבהם. במהלך פלישתו של הלגיון הבוער, כרתו הטאורנים ברית עם האורקים, שכמוהם שואפים לשמר את החיים השבטיים המסורתיים שלהם.
גופם הגדול והמחושל של גזע הטאורן מציב אתגר גדול לכל יריביהם, באפשרותם להשתמש ביכולת הנקרת "רקיעת מלחמה", יכולת המרעידה את האדמה סביבם ומזעזעת עד 5 אויבים למשך 2 שניות. ביכולת זו תוכל להשתמש רק כל 2 דקות, ולוקח חצי שניה לבצע אותה. כמו כן לטאורנים החזקים גוף בריא והחיים/נק"פ שלהם גדולים ב-5%.
חיבורם החזק לטבע, ואורך החיים השקט והשבטי שלהם נותן להם יתרון גדול בעיסוק בליקוט עשבים, ויכולת זו גדולה ב-15 נק' בדמויות מגזע זה. כמו כן הם מאד עמידים כלפי השפעות ממקור טבע, והסיכוי שקסמים ויכולות ממקור זה יפגעו בך נמוך ב-2%.
הטאורנים מתחילים באחו הנקרא מאלגור, שם נמצאת עיר הבירה שלהם ת'אנדרבלאף שם יושב הצ'יף שלהם, קארין בלודהוף. כשתגיע לרמה 30 לקנות קודו, בהמת משא ענקית דמויית קרנף, שהיא בהמת הרכיבה של הטאורן.
גזעים שאפשר לשחק כטאורן: דרואיד, רופא אלילים, לוחם ואביר מוות.

אל-מתים

האל מתים, או לפחות אלו שכרתו ברית עם ההורד, הם קבוצה של מורדים שהשתחררה מהשלטון הרודני של הליצ' קינג, והקימה אוכלוסייה ב"עיר התחתית", עיר ביוב מתחת לחורבות לורדרון.
המטרות של קבוצה זו ברורים לחלוטין, הם רוצים לשמר את החיים החדשים שלהם עם התכונה החדשה רצון חופשי, ולהרוס את כל מי שעומד מולם, בהנהגתה הבעלדית של סילבאנס ווינדריידר, המלכה שלהם. במעבי עיר הביוב, עובדים הרוקחים של האל-מתים כדי ליצור מגפה נוראית, שלא רק תכחיד את האויבים שלהם, הסקורג', אלא גם את שאר הגזעים. בכדי לקדם את מטרותיהם האפלות, נכנסו האל-מתים לברית של נוחות עם הגזעים הברברים והבלתי מפותחים של ההורד, אך בברית זו אין אמונים אמיתיים, והאל-מתים תמרנו את חבריהם החדשים להילחם באויבם המשותף, הליצ' קינג.
האל-מתים, כגזע, לא ממש מתים, אבל לא ממש חיים, ולכן ברשותם יתרונות מסויימים על גזעים אחרים.
המצב החצי חי חצי מת שלהם מאשפר להם לנשום במים 233% יותר זמן משאר הגזעים. האופי האפל שלהם הופך אותם לעמידים ביותר בפני קסמים ממקור אפל, כלומר הסיכוי שקסמים ויכולות בעלי אופי אפל יפגעו בך נמוך ב-2%, וכן יש ברשותם יכולת לבטל קסמים הפונים לצד האנושי בגזעים, קרי הקסמה, הפחדה או שינה, יכולת זו נקראת "רצון המנודים", ותוכל להשתמש בה רק פעם ב-2 דקות.
בגופם של האל-מתים עדיין יש עצמות, וקצת עור, וחוסר החיים שבהם מקנה להם יכולת קניבליסטית על גופות אוביהם המוטלים בסביבתם.
כאשר מופעלת, פעולה זו מרפאת 7% מסך החיים של הדמות כל 2 שניות, למשך 10 שניות ; ניתן להשתמש ביכולת זו רק על גופות של דמויי אנוש ואל-מתים, כל פעולה או תזוזה בזמן האכילה תבטל את ההשפעה, ניתן להשתמש ביכולת זו רק כל 2 דקות.
האל-מתים מתחילים בטריטוריה הנקראת טריספל גליידס, גבעות שפעם היו ירוקות והיום הם שילוב מצחין של צמחיה ומוות. בטרייספל גליידס תוכל למצוא את חורבות לרודרון, ומתחתיהם את עיר הבירה של האל-מתים, "העיר התחתית". כאשר תגיע לרמה 30 תוכל לקנות סוס שלדי, שהוא בהמת הרכיבה של האל-מתים.
דמויות שאפשר לשחק כאל-מתים: קוסם, כהן, נוכל, מכשף, לוחם ואביר מוות.

אלף הדם

במשך כמעט שבעת אלפים שנה, חיו האלפים הגבוהים בממלכה נוצצת וקסומה בצפון ממלכת לורדרון, אבל לפני חמש שנים, פלש צבא האל-מתים של הסקורג' פלשו לקוולת'אלאס וכמעט הכחידו לגמרי את הגזע. בהנהגתו של אביר המוות הרשע, ארת'ס, הרסו צבאות הסורג' את "באר-השמש" המיסטי ובכך הפרידו בין האלפים למקור כוחם. למרות שצלקות הקרב עדיין נראות, האלפים הנותרים התאחדו ולקחו חזרה את מרבית מולדתם. כיום הם קוראים לעצמם "אלפי-דם", קבוצת הניצולים הקודרת הזו מחוייבת לקחת מחדש את הכוח שפעם היה ברשותם. בהנהגתו של הנסיך האהוב שלהם, קאלת'אס סאנסטריידר, מחפשים עכשיו אלפי הדם מקור חדש לקסם וכוח בכדי להגן על מולדתם מהמאמצים הבלתי נדלים של הסקורג'.
הזיקה הגדולה של גזע זה לקסם, מעניקה להם יתרון חד בכל הכרוך בהקסמת חפצים, ויכולת זו גדולה ב-10 נק' באלפי-הדם. האלפים חיים ממקורות קסם, דבר המעניק להם עמידות טבעית נגד קסמים מכל סוג, והסיכוי שקסמים מכל מקור יפגעו בך נמוך ב-2%.
ברשותם גם יכולת לשאוב את הקסם הנוכחי שמטיל האויב שלהם, יכולת זו מבטלת כל קסם שכלל האויבים בטווח הקרוב מטילים ומונעת מהם להטיל קסמים למשך 2 שניות נוספות.
יכולת זו משנה את אופיה בהתאם לעיסוקה של הדמות ;
*לנוכל, היכולת גם מחזירה 15 נק' אנרגיה
*לציד, קוסם, כהן, מכשף ופלאדין, יכולת זו מחזירה מאנה בהתאם לרמה שלך.
אלפי הדם מתחילים ביער אברסונג, שם נמצאת עיא הבירה שלהם, סילברמון. כאשר תגיע לרמה 30 תוכל לקנות רוכב-נץ, שהוא בהמת הרכיבה של אלפי הדם.
דמויות שאפשר לשחק כאלף דם: ציד, קוסם, פלאדין, כהן, נוכל, מכשף ואביר מוות.
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ הודעה אחת ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
 cron